top of page

Reklamace a vrácení zboží

Pokud se vámi zakoupené zboží nelíbí nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete ho samozřejmě podle zákona do 30 dnů od zakoupení vrátit. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte informovat do 14 dnů od převzetí zboží.

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je zabalené v originálním obalu a nejsou na něm žádné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit zasláním na adresu Hana Štolbová, U Lípy 51, 277 15 Tišice.

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit.

Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží najdete ZDE.

Kompletní znění obchodních podmínek najdete ZDE.

REKLAMACE

Pokud má zakoupené zboží nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Pokud chcete zboží reklamovat, čisté nám ho můžete zaslat poštou nebo přes PPL na adresu Hana Štolbová, U Lípy 51, 277 15 Tišice.

Zásilku po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.

Reklamační protokol pro zaslání reklamace naleznete ZDE.

bottom of page